Η δασκάλα βάζει έκθεση στα παιδιά με θέμα: "το βουνό".
Ολα τα παιδιά έγραψαν κάτι σχετικό.
Ο Τοτός έγραψε: "Στο βουνό ο παππούς μου έχει ένα κτήμα. Έχει μια άσπρη και μια μαύρη αγελάδα. Έχει κι έναν ταύρο. Ο τάυρος πήδηξε την άσπρη αγελάδα".
Η δασκάλα δεν του λέει τίποτα.
Την επόμενη εβδομάδα το θέμα ήταν: "οι λίμνες".
Ολα τα παιδιά έγραψαν κάτι σχετικό.
Ο Τοτός έγραψε: "Πολλές λίμνες είναι στα βουνά. Στο βουνό ο παππούς μου έχει ένα κτήμα. Έχει μια άσπρη και μια μαύρη αγελάδα. Έχει κι έναν ταύρο.
Ο τάυρος πήδηξε την άσπρη αγελάδα".
Η δασκάλα πάλι δεν του λέει τίποτα.
Την επόμενη εβδομάδα το θέμα ήταν: "το ποτάμι".
Ολα τα παιδιά έγραψαν κάτι σχετικό.
Ο Τοτός έγραψε: "Το ποτάμι πηγάζει από το βουνό.Στο βουνό ο παππούς μου έχει ένα κτήμα. Έχει μια άσπρη και μια μαύρη αγελάδα. Έχει κι έναν ταύρο. Ο ταύρος πήδηξε την άσπρη αγελάδα".
Η δασκάλα τότε του λέει:
- Τοτό, δεν φτάνει που ξεφεύγεις εντελώς από το θέμα, γράφεις και λέξεις που δεν επιτρέπονται.
- Ποιες είναι αυτές οι λέξεις κυρία;
- Να, έγραψες τη λέξη πήδηξε, θα μπορούσες να τη γράψεις διαφορετικά, πχ της έκανε έκπληξη... δεν γράφουμε τέτοια σε εκθέσεις!!!
Την επόμενη εβδομάδα το θέμα ήταν: "η θάλασσα".
Ολα τα παιδιά έγραψαν κάτι σχετικό.
Ο Τοτός έγραψε: "Στη θάλασσα χύνεται το ποτάμι που πηγάζει από το βουνό. Στο βουνό ο παππούς μου έχει ένα κτήμα. Έχει μια άσπρη και μια μαύρη
αγελάδα. Έχει κι έναν ταύρο. Ο τάυρος έκανε έκπληξη της άσπρης αγελάδας. Πήδηξε τη μαύρη!"